بعد از اینکه وارد سایت یا اپلیکیشن شدید از بالای صفحه اصلی گزینه ثبت نام را انتخاب کنید. در پنجره باز شده شماره موبایل خود را وارد کنید ، یک رمز عبور برای خود تعیین کنید و در قسمت کلمه عبور و تکرار کلمه عبور بنویسید.با انتخاب گزینه ثبت نام ، شما پروفایل خود را ایجاد کرده اید.
پس از وارد شدن به حساب کاربری خود ، ویرایش پروفایل را انتخاب کنید.در پنجره باز شده اطلاعات خواسته شده را تکمیل کنید و گزینه ذخیره را انتخاب کنید.(آدرس و کد پستی را دقیق بنویسید)
بله . شما می توانید پس از انتخاب اجناس خود ،سبد خرید را از بالای صفحه انتخاب کنید،سبد خرید خود را مشاهده کنید و دکمه سبز رنگ ادامه ثبت سفارش را انتخاب کنید.در پنجره جدید اطلاعات خواسته شده که شامل نام و نام خانوادگی، شماره تلفن همراه ، تلفن ثابت و آدرس دقیق پستی می شود را تکمیل کنید. گزینه انتخاب شیوه ارسال را انتخاب کنید.
در این قسمت شیوه های مختلف ارسال را با هزینه هایشان می بینید یک روش را انتخاب کنید و گزینه انتخاب روش پرداخت را انتخاب کنید.
یکی از روش های پرداخت که شامل پرداخت در محل،کارت به کارت و پرداخت آن لاین می شود را انتخاب کنید و در ادامه گزینه مشاهده پیش فاکتور را انتخاب کنید.
پس از مشاهده پیش فاکتور گزینه تایید و ثبت نهایی را انتخاب کنید.
اگر روش کارت به کارت را انتخاب کرده باشید سفارش شما با موفقیت ثبت می شود. شما مبلغ فاکتور خود را به شماره کارت ثبت شده در پایین فاکتور واریز کرده و شناسه سفارش و شماره پیگیری خود را در قسمت ثبت اطلاعات پرداخت در پایین صفحه سایت وارد کنید و گزینه ثبت اطلاعات را انتخاب کنید.
بله شما می توانید بعد از انتخاب اجناس خود با شماره درج شده در سایت یا اپلیکیشن تماس گرفته و سفارش خود را ثبت کنید.
بله با شماره درج شده در سایت یا اپلیکیشن تماس بگیرید.
پرداخت آن لاین: بعد از انتخاب گزینه پرداخت آن لاین به درگاه بانکی متصل می شوید و بعد از وارد کردن اطلاعات کارت بانکی خود سفارش خریدتان کامل می شود.
پرداخت کارت به کارت : تکمیل سفارش زمانی صورت می گیرد که شناسه سفارش و شماره پیگیری از قسمت ثبت اطلاعات پرداخت ثبت گردد.
پرداخت در محل: شما سفارش خود را درب منزل تحویل گرفته و مبلغ فاکتور را از طریق دستگاه کارتخوان یا به صورت نقدی تسویه می کنید.
تحویل درب منزل
تحویل درب انبار (حداکثر 30 دقیقه بعد از ثبت سفارش)
بله. 1- بدون ورود به حساب کاربری خود ،از قسمت پیگیری سفارشات و با ثبت شماره پیگیری سفارش
2- با ورود به حساب کاربری خود ، از قسمت مشاهده سوابق سفارشات
در حال حاضر چنین امکانی وجود ندارد.
بله شما می توانید در هنگام ثبت سفارش در قسمت پیام کاربر یا پیام شما ، درخواست خود را برایمان بنویسید.